fredag 30 april 2010

Två Spotifylistor!

Nu har jag gjort ett val.
Jag är inte säker på att det är rätt val.
Så om det inte är det får ni hojta till och be mig att skärpa mig och göra om allt till hur det var från början.

Men det är så att jag har valt att dela upp den Spotifylista som är kopplad till den här bloggen i två.
Den första delen innehåller de låtar som är huvudämnet för varje inlägg här i bloggen. Jag tänkte att jag vill ha den ensamma i spellistan, så att man ska kunna lyssna på dem i ett sjok, som en listning över världen bäst skrivna låtar ungefär.

Tidigare har jag nämligen även haft de andra låtarna som är med i inläggen i samma spellista. Låtar som ofta är med för att illustrera något jag resonerar kring.
Men nu har jag lagt det låtarna i en egen spellista, för att huvudspellistan skall hållas lite mer "ren".

Om det är ett dåligt val får ni ta och hojta till och skälla, så ska jag ta era sakliga argument och fundera om de verkligen klår mitt vanliga så geniala tänkande.

Huvudspellistan hittar du här:
Vers! Refräng! Stick! Blogglåtarna!

Bonuslåtlistan hittar du här:
Vers! Refräng! Stick! Bonuslåtarna!

Och du har väl inte glömt att om du håller bra koll på huvudspellistan så får du förhandsinformation om vilken låt nästa inlägg ska handla om, eftersom låten alltid läggs upp på Spotify en tag innan än den dyker upp här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar