onsdag 20 januari 2010

Spotifylistan!

Yes, här kommer den!
Den självklara Spotifylistan!
Och med den en liten finess jag just kommit på, för de riktigt inbitna.

Jag har nämligen ingen färdig lista med låtar jag prickar av, utan brukar komma på vilken nästa låt jag ska skriva om blir först efter det senast avslutade inlägget.
Så nu har jag bestämt att så fort jag kommit på vilken nästa låt blir, lägger jag upp den på Spotifylistan, så att den som vill kan lyssna på låten först i fred, utan att jag har kommit med mina flottiga fingrar och kladdat ner den med överanalyser långt innan ni har hunnit bilda er en egen uppfattning.

Så nu lägger jag upp den fjärde låten i listan, och börjar precis att skriva på nästa inlägg, mellan gurktuggorna. Jag har glömt att äta middag nämligen.

Här är listan:
Vers! Refräng! Stick! Spotifylistan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar